Analog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kiro'da dokumantasyonu, ozellikle hook ve spec'leri dogru ayarlarsaniz, token israfi yapmadan, cok hizli bir sekilde calisiyor. claude 4.7 yogunluktan dolayi bazen gec yanit veriyor, ben 4.6 kullaniyorum. istedigim standartlarda istedigim gelistirmeleri yapiyor.

bir onerim de, "mvp degil, production'a hazir bir sistem" olarak gelistirmesini isterseniz sureci biraz daha uzatabiliyor ama geriye donup tekrar tekrar revizeden kurtariyor sizi.
Bilgilendirmeniz için teşekkürler. Dökümantasyon, hook ve spec ler tam olarak nasıl doğru ayarlanır bilgi verebilir misiniz? Ben dahil bir çok kişiye de yol götermiş olursunuz.