kiro'da dokumantasyonu, ozellikle hook ve spec'leri dogru ayarlarsaniz, token israfi yapmadan, cok hizli bir sekilde calisiyor. claude 4.7 yogunluktan dolayi bazen gec yanit veriyor, ben 4.6 kullaniyorum. istedigim standartlarda istedigim gelistirmeleri yapiyor.

bir onerim de, "mvp degil, production'a hazir bir sistem" olarak gelistirmesini isterseniz sureci biraz daha uzatabiliyor ama geriye donup tekrar tekrar revizeden kurtariyor sizi.