KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cursor candır hocam , başka birşeye gerek yok...
Cursor üzerinden mi kullanayım Kiro'yu yoksa direk cursor mü kullanmamı tavsiye ettiniz tam anlamadım. Çünki 1 aylık kiro pro hesabı aldım bununla ilerlemem gerekiyor.