Merhabalar, daha önce kiro hiç kullanmamıştım. 4-5 günden beri ara ara kiro pro ile opus 4.7 modeli seçili ve auto pilot aktif halde laravel bir proje geliştirmeye çalışıyorum. Ancak daha önce vscode, antigravity, windsurf gibi idelerle uzun süre çalıştım. Kiro aşırı yavaş ve işi uzatıyor gibi geldi bana. Örneğin vscode üzerindne claude api ile yaptırsam aynı işi tak tak tak açıklamalarını yapıp bir yo haritası çizim 20-30 dk. yapıp çıkıyor. Ama aynı işi kiro da 1 günden beri yapıyorum. Sürekli yazıyor yazıyor düşünüyor bir şeyler yapıyor. Ben mi hata yapıyorum acaba yoksa kiro böyle mi? Veya kiro ide kullanırken dikkat etmem gereken, yapmam gerkeken ayarlar var mı ektsradan? Diğer idelerde rules olarak tanımladığımız kodlama kurallarımızı nasıl hangi dosyadan yapıyoruz ve ne şekilde yaparsak verim alırız? Bu gibi püf noktaları da uzun süre kullanan ve fazlasıyla tecrübe etmiş olan arkadaşlarımı paylaşırsa çok sevinirim.
Kiro bu aralar çok free dağıtıyor, insanların da yoğun katılımı var, haliyle sistemler yoğunluğu kaldıramadığından yavaşlık olabiliyor, aslında kiro bir çok ideye göre ( kullandığınız ) iyi durumdaydı.