hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kastamonuda zormu cekıyor ya başkan ondanmı bitirdin 5 günde netini ...... kurbanda hiç gelmek istemiyorumda mecbur gelecez gibi memlekete
Çekimle ne alakası var başkan sımdı konuya sırf yazmak ıcın mı yazdın zaten her yerde 5g cekiyor hemen hemen indirme yaptım bitti yani bunda yapacak bir şey lazım oluyor kı soruyorum