Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar dün tüm interneti birimiş bulunmaktayım daha 25 gün daha var hatıma tanımlama yapabilecek olan var mı
kastamonuda zormu cekıyor ya başkan ondanmı bitirdin 5 günde netini ...... kurbanda hiç gelmek istemiyorumda mecbur gelecez gibi memlekete