thorminik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiziksel veya e sim alsak, türkiyede sorunsuz çalışır mı? Şirketim için düşünüyorum.
thorminik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben her ay 25 dolar ödüyorum, bir uygulamadan aldım. Esim olarak alsam daha iyi olur. Esim nerden alabilirim, sürekli çalışır mı telefonda?
Yukarıdaki arkadaş esim satıyor onunla konuşun hocam