geçmiş olsun bende senin 20 mislimi kaybettim 1 senede. zaten 1 yıldır foruma 10 kere girmedim belkide yoktum uzun süre.stresten üzüntüden gözüme vurdu.kör olacam sandım. onu atlatınca yemişim parasını dedim. cana geleceğine mala gelsin lafı bu yüzden var. 1 musibet 1000 nasihatten iyidir lafı bu yüzden var. üzülme boşver değmez