Şimdi herkesin başına gelmiş sadece benim değil o yüzden biraz rahatlıyorum ama bu neden oluyor onu da çözmek lazım 2 hesabi açtım ana hesabimda 1 hakkım kaldi diye korkuyorum. Kapanırsa işlemler geri alınır mi acaba idiot meta nin yaptığı işlem ler