Hocam size uygun bir mesaj değilse pas geçersiniz, zamanınızdan bir kaç saniye ayırıp "Hayır teşekkürler" yazmak bu kadar zor olmamalı.
Boş yapıyorsa da engeller geçersiniz, ne akla hizmet bu kadar kasıyorsunuz ki? 🤔
Şahsın niyetini bildiğimden dolayı zaten gulucuk koyup geciyorum fark ettiysen aklinca 1₺ 5 yil onceydi diyip bos yapip konuyu uzatan kendisi umarim bu tarz kıl insanlara denk gelipte tesekkur edip gecersiniz ne diyeyim