hocam aylik 8m erisimi var her yeri altin olsa ne yazar ki konumda belirtmisim takipci basina 1₺ istiyecek arkadaslar yazmasin diye sahis sirf bos yapmak icin bile bile mesaj atiyor sence bu dogru bi niyet mi?
konumda belirtmisim takipci basina 1₺ istiyecek arkadaslar yazmasin diye sahis sirf bos yapmak icin bile bile mesaj atiyor sence bu dogru bi niyet mi?
Hocam size uygun bir mesaj değilse pas geçersiniz, zamanınızdan bir kaç saniye ayırıp "
Hayır teşekkürler" yazmak bu kadar zor olmamalı.
Boş yapıyorsa da
engeller geçersiniz, ne akla hizmet bu kadar kasıyorsunuz ki? 🤔