kanka sanki bı tık haksızmıssın gibi olmuş freelance sonuşta istediği fiyatı veremezmi fiyat çok zaten ona birşey demiyorum da bilemedim
hacı elemanin tavri yanlis konuya yazmisim zaten 1 takipci basina 1₺ istiyecekler yazmasin o yaziyi gorupte bu sekilde atmasi sence akilli insan davranisi mi?