kripto işlemlerine yeni kural gelmeli bence 1 yıl üyelik ve bu 1 yıl içinde 200 ticaret puanı kurumsal üyeliğe adam 20k veriyor 200k milletten alıyor
1 yıl üyelik bile az adam kayıt olduğu gibi kurumsal plus alıyor direkt kripto bozum yönetimin el atması lazım bu arkadaş için söylemiyorum günahını almak istemem