Baak sennn 18 günlük üye savunmaya gelmiş bu işte bir gariplik var ( ve ben seni etiklemedim demek ki baya baya yakınlık mevcut
Hocam sen niye rollendin? durum farklı anlaşılmaya başlıyor bence forumuna devam et hocam
sazansarmalı sizi
Öyle öyle her konunun Altina da etiket atıyor
@StarDesk; I etiketliyor, yan Hesabi bence