ozkanboztay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ticaret puan kısmında Yüksek miktarlı USDT bozduruldu diye pozitif atan adam da 1-3 aylık üye ve *********** profili - negatifi de var


Konu sahibi arkadaş d***landırıcısın dedigimiz yok artık işlem yapanlar ilksenci zaten üye yaşından ve ticaret puanından dolayı veya yarı yarı yapılır fakat ilk atılmaz artık para
Bana karşı bir ithamınız olduğunu söylemedim sadece yorum yapan arkadaşlara karşı cevap veriyorum neden bu kadar gündem olduğunu kestiremedim henüz bu kadar