Mrxberat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle @GL4D14TOR; hocama teşekkür ederek başlayayım. Eğitimi aldığım ilk günden beri sağ olsun benimle ilgileniyor. Yanlış yaptığımda hatalarımı söylüyor ve sorduğum sorulara cevap alabiliyorum. Eğitimi alalı yaklaşık 13-14 gün oldu. Eğitimden memnunum ve kazanç sağlıyorum.
Yığılma olacağını düşünmüyorum çünkü bizlere sınırlı alım yapacağını söyledi. Kendisinin yetişemediği yerlerde arkadaşı da yardımcı oluyor, ona da teşekkür ediyorum. Eğitimden genel olarak memnunum, şu ana kadar herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Kendisiyle daha çok ticaretimiz olur umarım.
Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim hocam. 18.000 TL'lik eğitimi alıp daha 12. gününde 20.000 TL kazançla amorti etmeniz harika bir başarı, azminizi tebrik ederim!
Desteğimiz her zaman devam edecek. Kazancınız daim ve bereketli olsun, inşallah daha nice güzel ticaretlerimize! 🤝
asiyekosesurucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Detaylı bilgi ve fiyat alabilirmiyim
Detaylı görüşmek ve bilgi almak için WhatsApp üzerinden ulaşabilirsiniz:

👉 WhatsApp Üzerinden Tıkla ve Mesaj At

GL4D14TOR / Asrın Dijital