Öncelikle
@GL4D14TOR; hocama teşekkür ederek başlayayım. Eğitimi aldığım ilk günden beri sağ olsun benimle ilgileniyor. Yanlış yaptığımda hatalarımı söylüyor ve sorduğum sorulara cevap alabiliyorum. Eğitimi alalı yaklaşık 13-14 gün oldu. Eğitimden memnunum ve kazanç sağlıyorum.
Yığılma olacağını düşünmüyorum çünkü bizlere sınırlı alım yapacağını söyledi. Kendisinin yetişemediği yerlerde arkadaşı da yardımcı oluyor, ona da teşekkür ediyorum. Eğitimden genel olarak memnunum, şu ana kadar herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Kendisiyle daha çok ticaretimiz olur umarım.