FinansMerkezi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda bir arkadas vardı payid19 güzel sistem ismini hatırlayınca etiket atarım.
Hocam arkadaş @decameron; entegrasyon konusunda yardımcı olurlarsa sistemi bende kullanmak istiyorum