Chadwick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Toplam arzın yüzde 7'sini bana hibe ederseniz, binance'ta listeye aldırırım. Düşünün konuşalım.
ihtiyaç duymuyoruz ilginize teşekkürler