Ağır şartlarda çalıştıkları için zaten o yüz asıklığı, memnuniyetsizlik. Zamanında giderlerse gitsinler dendiği için zaten doktor yok ülkede, olanında kibrinden afra tafrasından geçilmiyor.

Balık baştan kokar kısaca, kısa sürede değil en az 5-10 yılda düzelecek bir konu bu maalesef.