FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tebrik ederim hocam süper, ben de koşmayı aşırı seviyorum ama tırnak batması var koşamıyorum
Gecici bir seydir herhalde en yakin zamanda pistlere bekliyoruz sizi.