E nabızda var
Doktor takvimi vs gibi girişimler var
Yani gideceğiniz doktorun yorumlarını basit bir googlelama ile bulabilirsiniz
Ek olarak Şehir Hastaneleri ve diğer büyük hastanelerde muayene olduğunuz doktor ile kapıda yazan isim farklı olabilir
Asistanlar muayene ediyor genelde
Annemin gittiği bölümler tamamen bu şekilde. XX adına randevu alıyor ama altında 5 6 tane asistan var kime düşeceği belli değil. O asistanlarda farklı günlerde o bölümün farklı dallarında işlem yapıyorlar. Ama sistem şöyle olur sonuçta o asistanında kullanıcısı var. Sisteme bu kişi düşer öyle puanlama olabilir.
Ama benim kanaatim doktorlar çekemedikleri kişilere sürekli düşük puan verebilir. Çevresini hasta gibi gönderir. Zor bir şey değil. Ben gıcık olsam bir sürü kişiye randevu alarak arabamla götürüp getirebilirim yani. Forumda konu açarım xx görevi yapana 500 tl

(Sadece senaryo)