S4cuRiTy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eline sağlık hocam güzel olmuş ama diğer hizmetler kısmında ikonlar bende gözükmüyorda
Zukoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üst taraf cok güzel alt taraf biraz kafa karıştırıcı olmuş satıldı olanlar, kayan şerit yapıp tek satıra indirirseniz ve o hesaplar sürekli dönse estetik katabilir
Değerli düşünceleriniz için teşekkür ederim, inceleme sağlayacağım