bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gene yanlış kategori o zaman sorum var kategorisine açman gerekiyordu dua et mod değilim
kurallara aykırı durumlar için report edebilirsin hocam. Modlukla aynı ama daha dertsizi gibi düşün.
mod olmaman isabet olmuş. off topic /konu dışı demek direkt olarak bağlamda soru olmadığı için bu içerik için doğru kategori kapsamı sorum varın kapsamının dışında kalıyor + ilk mesajım farkettiğiniz üzere konunun içeriğini size atmaktı. yani okumaktan imtina eden birinin mod olması zaten pek mümkün değil kanaatimce