Merhabalar, marketlerde satılan çoğu piliç markası nedense güven vermiyor.
Belki ben biraz obsesifim bu konuda fakat bonfile özelinde konuşuyorum, bazısı sapsarı, bazısı tavuğa benzemiyor.
Güven vermediği için almaktan vazgeçtiğim çok oldu.
Son dönemde şans eseri karşıma çıktı, Akdeniz Toros isminde bir marka şansıma yakınımda satan marketlerde mevcut.
Soğuk zincir olarak satılıyor, kuru yolma işlemi yapıldığı için daha sağlıklı olduğu iddia ediliyor. Onu denedim fena değildi.
Eğer zincir marketlerden alıyorsam Banvit'ten alıyorum genelde.
Siz hangi markadan/yerden tavuk alıyorsunuz, bu kadar abartmaya sizce gerek var mı?
Yorumlarınızı bekliyorum.