gidecek doktor bulamayacaksınız yakında puanlamaymış. Bu resmen cahil fikirleri. Doktorlar sağlık çalışanları öldürüyor, zor şartlarda çalışıyor. Her türlü hastanın nazını çekiyor. Bunlar umrunda değil puanlama gelecekmiş. Ameliyat olmak için aylarca sıra bekliyoruz, muayene randevusu bulamıyoruz.. 1 yıldız çünkü bana gülmedi, 1 yıldız çünkü antibiyotik vermedi, 1 yıldız çünkü rapor vermedi..