ApYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tr artık birşeye şaşırmıyorum ben
Hocam ağlanacak halimize gülüyoruz yemin ederim.
Aktashalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O.çocuğu
Bende onu dedim içimden hocam.
Kobay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oha ****
Ohaa az kalıyor buna ya.
Şimdi avukatın savunmasını okudum o da ayrı bir saçmalık.

Avukatın savunması:
Alıntı
Pendik'te köpek Lucy'ye cinsel saldırıda bulunan Cihat Koçhan'ın duruşmasında sanığın avukatı tarafından yapılmıştır. Avukat, saldırı sırasında köpeğin saldırganı ısırmadığını, havlamadığını ve ertesi gün hayatına "mutluymuş gibi" devam ettiğini iddia etmiştir.
Avukatının savunması