heri19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar, üstümde emeği olan bir öğretmenim, ablam gibi gördüğüm birisinin doğum günü yaklaşıyor. Hediye almak istiyorum fakat ; fikir konusunda zayıf kaldım. Ev eşyası tadında birşey arıyorum da , fikirlerinize açığım.
@heri19;, şahsen siz bizlerden daha çok tanıyorsunuz; ancak ben bir gül ve yazılı bir kâğıt üzerinde iyi dileklerimin olduğu bir parça verebilirdim. Biraz klişe gibi oldu, ancak ilk aklıma gelen durum bu. Tabii kısmi bir zaman düşünüp ve sizin de bilgilerinizi harmanlayıp ortaya iyi bir hediye çıkarılabilir. 🎁

Bu arada iyi dilekleriniz için şahsım adına teşekkür ederim. Kimi zaman emekler anlamsız ve geri planda olarak görülüyor; ancak sizin gibi şahsiyetler olayı görünür tayfta iyi topluyor. Başarılar diliyorum. 😊👌