obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben fikrimi söyledim kimse beğenmek zorunda değil fikrimi tartışmak için alıntı yapmanın anlamı yok ben şunu bunu al diyeni alıntı yapıp almasın demedim dememde herkesin kendi yorumu kendi fikri saygı duymayı öğrenmek lazım benim fikrim bu yönde ama saygı göremiyorum o sataşanlar zaten benimle uğraşan komik tipler

ne boş adamsın herkes haksız bi sen haklısın allah için şu forumdan çık artık rahatsızlık verme millete