Hocam yanlış anlama konularda falan baya kişiye yararın oluyor ama bazı konularda çok fazla dar açıdan bakıyorsun.insanlarda ister istemez size yanıt verip konuyu uzatıyor.
ben fikrimi söyledim kimse beğenmek zorunda değil fikrimi tartışmak için alıntı yapmanın anlamı yok ben şunu bunu al diyeni alıntı yapıp almasın demedim dememde herkesin kendi yorumu kendi fikri saygı duymayı öğrenmek lazım benim fikrim bu yönde ama saygı göremiyorum o sataşanlar zaten benimle uğraşan komik tipler