Öğretmen-öğrenci mesafesi saygıyı korumak içindir, insanlığı değil. Bazı insanlar sadece ders anlatmaz zor zamanda hâl hatır sorar yol gösterir, aile sıcaklığı hissettirir. Benim bahsettiğim şey de tam olarak bu.
Kimsenin yanlış anlayacağı bir durum yok ortada; emeğine değer verdiğim bir insanın doğum günü için samimi bir hediye fikri arıyorum sadece.
boşver bu tür kalpsiz insanlara anlatamazsın belliki öğretmenleri çok birşey öğretememiş o yakınlığı alamamış annenden babandna çok öğretmeninle vakit geçirirdin