Uzun süredir ücretsiz kullandığımız yandex mail hesapları ücretliye geçeceğine dair mail geldi... Hatta bi müşterim de dün itibari ile hesap görüntüleme moduna geçti, büyük kısmı ise ayın 20 si ve 25 inde geçeceğini gördüm. Tarife seçip ödeme yapmayı denedik visa - mastercard - troy tüm kartları reddetti. Soruna dair çözüm önerisi olanlar veya çözenler oldu mu? Farklı bir mail servisine geçiş yolu gözüktü gibi.