hzshadowbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kral bir tık boş uzatıyorsun gibi sen öğretmenlerinle samimi değilsin diye herkes böyle olmak zorunda değil benimde var ortaokuldan hediye vs almasam bile her sene doğum günü mesajı ile öğretmenler günü mesajı atarım seviyorum iyi biriydi
canım benim kendi boşunu kendin yap beni alıntılayıp kirletme konuyu kendi yorumunu beyan et konu ben değilim tekrar alıntı yapıp uzatma