obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende fikrimi beyan ettim kardeşim
Kral bir tık boş uzatıyorsun gibi sen öğretmenlerinle samimi değilsin diye herkes böyle olmak zorunda değil benimde var ortaokuldan hediye vs almasam bile her sene doğum günü mesajı ile öğretmenler günü mesajı atarım seviyorum iyi biriydi