Hocam bulandirmayin suyu, ne biliyorsun aileden birisi olmadığını abla kardeş hukukumuz var. Ailemlede sürekli görüşürüz kalmış ki eski bir öğretmenim. Fikriniz varsa beyan edersiniz diğer arkadaşlar gibi yoksa saygı duyup konudan cikarsiniz
bende fikrimi beyan ettim kardeşim