ne önemi var ailenden biri değil sonuçta okulda yılbaşı çekilişi gibi çekiliş yapılır kim kime çıkarsa hediye alır bunda sorun yok.....
Hocam bulandirmayin suyu, ne biliyorsun aileden birisi olmadığını abla kardeş hukukumuz var. Ailemlede sürekli görüşürüz kalmış ki eski bir öğretmenim. Fikriniz varsa beyan edersiniz diğer arkadaşlar gibi yoksa saygı duyup konudan cikarsiniz