Sağlam önemlerle sms onaylı gmail açıp 3 yıl sonra satmak mantıklı olur mu sizce? Yada 2 yıl sonra satmak. Hukuki olarak sorun çıkabilir. Alan kişi illegal bir işte kullansa sanirim başım ağrır.