Konu
Gmail Açıp 3 Yıl Bekletip Satmak Mantıklı mı?
13-05-2026, 02:12:14
#1
A.AY
Sağlam önemlerle sms onaylı gmail açıp 3 yıl sonra satmak mantıklı olur mu sizce? Yada 2 yıl sonra satmak. Hukuki olarak sorun çıkabilir. Alan kişi illegal bir işte kullansa sanirim başım ağrır.