Konu
Bir batış ve bir yükseliş hikayesi...
13-05-2026, 01:12:37
#4
kezzapks
Her kelimesine ve her harfine katıldığım bir konu oldu. Konuya r10+ verme özelliği olsaydı muhtemelen r10 üzerinde r10+ vereceğim ilk konu bu olurdu.