Bunu yapay zeka ile yaptıysanız gayet güzel, hızlı.
Renkler koyu ve görseller kalitesiz duruyor. Yaptığınız 2 hata var. En önemlisi ödeme almadan çalışmak. Bu sıkça yapılan hatadır ve asla ödeme almadan parmağını dahi oynatmaman lazım.
İkinci ise bu tarz müşteriler genelde beğendikleri bir kaç site olur. Onların karışımı yada benzerini yapıcan. Olay tamamdır.
Üçüncü ve son ise bu tarz iş yapan adamlar atıp tutar. Yok devlete iş yapıyorum vb. sonra para alamazsın. Halı yıkamacı, evden eve nakliyat vb. bunlar rakiplerin reklamına tıklar her gün

. Sonra sitem olsun ama üstte çıkayım diye çırpınır.
Sana tavsiyem beğenmediyse örneklere göre bir demo yap. Yine beğenmiyorsa zorlama, gitsin başkasına yaptırsın.