Arkadaşlar selam,
Bir abim toptan tekstil işi yapıyor, rusyaya mal satacak ama karşı taraf ödemeyi kripto ile yapacak. Ortalama 50-100 bin dolar. Kendi cüzdan, kripto vs hiç anlamadığı için yaşı (55-60), ben yardımcı olabilirim dedim ama para hesaba geldikten sonra 50 bin doları direk hesaba çekebiliyor muyuz yoksa azar azar mı çekmeliyiz? Süreç nasıl oluyor daha önce bu şekilde bir tecrübesi olan varsa aydınlatabilir mi? Teşekkürler, sevgiler.