sdf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel insana denk gelmedim hocam
Güzel insana denk gelmeyi beklerseniz o gelmez hocam, Leyla ile Mecnundaki ismail abi gibi o gemiyi bekler durursunuz.

Güzel insanı kendiniz getireceksiniz. Getirdiğiniz gibi şartları onlara göre oluşturacaksınız ki ortamınızda sorumluluk sahibi olan insanlar olsun.