Merhaba, 2014 yılında hazırladığımız bir web sitesinde embed koduyla bir font kullanmışız. Bu font sebebiyle firmamıza bir avukatlık bürosu ulaştı. İlk başta ciddiye almadım fakat sonrasında gelen avukatlık dosyalarını görünce önce şaşırdık sonra ciddiyeti anladık. Bizler Photoshop'u lisanslı kullanıyoruz fakat bu embed durumu başkaymış. Uyarıyı alır almaz fontu kaldırdık fakat şimdi bizlerden 230 bin TL gibi bir rakam istiyorlar. Başına bu şekilde olay gelen bir firma var mıdır? Nasıl bir yol izlememiz gerekir? Şuan konu ara bulucuya tekabül etmiş durumda.