Twitter'da kazanç dönemi bitti hocam. Geçen ay ödeme politikalarına gelen güncelleme ile "özgün içerik" furyası başladı ve sadece bu içeriklere para ödeniyor artık. Uzun ve detaylı bir konu olduğu için dilerseniz araştırabilirsiniz ancak lafın özü az/orta kazanan hesaplar artık kazanamazken yüksek meblağlar kazanan büyük hesaplar da ortalamanın altında kazanabiliyor ancak.