Herkese selamlar,
Adalet hiç bir zaman herkes için eşit olmadı. Ülkemiz için konuşuyorum şu an adamına göre adalet, hukuksuzluk tavan yapmış durumda. Haberlerde, forumlarda, sosyal medyada hergün onlarcasını okuyor, şahit oluyoruz. Hukukun olmadığı bir yerde adalet, eşitlik vs hiç bir şey olmaz.
Konu hakkında yazılacak, söylenecek çok şey var ancak....