Dünyada adalet hiç bir zaman eşit işlemez zaten.
Fakat bunu eşite yakın işletmek iyi yönetimle mümkündür.
Bizim ülke şuanda adalet bakımından çok kötü bir durumda. Acilen iktidarın istifa etmesi gerekiyor. Kişiye özel adalet , uygulama , ceza ülkede artık normalleşmeye başladı ve kültüre yerleşecek bu gidişle. Saklamıyorlar bile.
Kültüre yerleştiğinde artık bunun geri dönüşü olmaz.