Hocam bazen oluyor öyle, BTK gözden mi kaçırıyor ne oluyor bilmiyorum. Benimde geç kapandığı olmuştu, sms geliyor 1 ay kaldı diye mesela ama 3 ay daha kullandığım oldu. Siz ses çıkarmayın şimdilik, gittiği yere kadar. (: