Maşallah hocam iyi takip etmişsiniz konuyu

Aynı kuzen.
Daha işe başlarken kredi kartından 10 bin küsür çektirdik malzeme için.
1.5 aydır da hiç sormadı borcu ne yapacağız diye.
Geçen ayın 30'u da son günüydü gecikmeye girdi borç.
29'unda söyledim, cepte de para olmadığı için hem umursamadı hem de lafı bir daha açılmadı.
Zaten posa da para yatıyor o da kamp ipi, bisküvi, çikolata, eti cici bebe, viski kadehi (50 tl olan yerdeydi daha pahalıymış bıraktı) gibi şeylere gidiyor.
Bize harçlığınız var mı bir ihtiyacınız var mı denmiyor.
Kendi borçlarını düşünüyor ne olacak diye.
Ayakta durmaktan bileğim şişti 2 gün de gidemedim işe 2 gündür çalışıyorum bugün yine şişmiş krem sürdüm.
Günde belki yarım paket sigara içilir.
Israrla git dışarıda iç faranjitim var rahatsız oluyorum derim yanımda içer devamlı.
Geçenler de burada mı içeceksin dedim dışarı soğuk dedi.
İçerisi küçük olduğu için de insan daha çok bunalıyor hele ki içmiyorsa.
Ben ayrılırsam zaten dükkan da kapanır.
Kurye de çıkacak zaten oda alamıyor maaşını.
Yani iyice işler sarpa saracak.
Bunlar çerez gibi

Babası maaşlarını nasıl vereceksin demiş; kurye isterse kuzen istemez demiş.
Sırf emek var ortada, babası çok para harcadı strese girdi diye sabrediyoruz.
Ama tabii bayram sonuna kadar sabır.
Sonrası Allah kerim.
Herkes başının çaresine bakacak.