@Remzi0068; Hocam satın alan arkadaşın yorumunu gördüm şimdi benim aylardır neden size ulaşmayı çalıştığımı tam anlamıyla anlatmış ben satın aldığım zaman 4000 TL Ödedim size karşı olumsuz bir haraketim olmadı remzi hocam sonuçta bizde yapmak istediğimiz projeler için sorunsuz olsun hata olmasın diye ürünleri satın alıyoruz sizden ricam hatalardan ayıklanmış sorunsuz çalışan bir sistemi bizimle paylaşırsanız sevinirim eğer yapamıyorsanız iadeleri yaparsanız ne siz üzülürsünüz neden satın alan kişi hepimizin birbirimize ihtiyacı var saygılar...