real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış anlaşılmasın kullanıcı adı olarak değil, Sadece boş hesap o da yabancı olursa olur. 4 hane tutmak bana mantıksız geliyor zaten elimde hiç yok.
1-2 sene önce eski konularda denk gelince cevaplaşırdık, hep aktif görürdüm sizi ve genelde fikirlerinize de katılırdım. Dediğim gibi ben bu tarz yöntemleri pek etik bulmuyorum, ki sadece satıcı değil alıcı daha da beter işlerde kullanıyor genelde Bazıları da anlam veremiyordu konuyu açıklık getirmesi için açtım yani