Yanlış anlaşılmasın kullanıcı adı olarak değil, Sadece boş hesap o da yabancı olursa olur. 4 hane tutmak bana mantıksız geliyor zaten elimde hiç yok.


lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı satışlar